Morgondagen


Foto/redigering: Jag

Ja här är då mitt bidrag till årets k-ung tävling. Vann inte men det hade jag inte räknat med heller. Räcker gott och väl med en iPad som jag fick från förra året!  Man kan även vinna folkets röst, så alla umebor: åk dit och rösta på min, nr 38, mitt emot MVG ;D Bilden är gjord av 6 olika bilder som jag sammansatt i photoshop och jag vet att allt är inte perfekt gjort men orkade inte lägga ner så jättemycket arbete.

Idag gjorde vi bort matte-nationella (Kan inte beskriva lättnaden) samt fått ett 5 dagars "lov". Mycket härlig måste jag säga :) Så efter skolan firade jag och tjejerna med en härligt god mjukglass i den ännu något kalla solen utomhus!

hur har eran tisdag varit?

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.