Kulturnatta





Foto: jag Kamera: Sony a550


Hade efter en ganska dålig start på dagen igår en toppenfortsättning! Var på stan i stortsett hela dagen där jag fotade till kulturnatta samt hängde med de bästa! Vi käkade först på subway och gick sedan omkring och träffade människor, åt godis och avslutade det hela med film hemma hos Lotta!

Idag har jag suttit vid datorn och redigerat och fixat alla bilder som skulle skickas in till kulturnatta och ätit tårta hos farmor. Nu ska jag dock göra lite nytta i mitt rum och städa det:) Hare bra!


Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna någon gång när du kan/vill kanske göra en photoshoot med sommartema? Önskemål!

2012-05-23 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.