Sjukling och VS




Kände redan igår att något inte stod rätt till med min hals. Så när jag vaknade idag med feber var jag inte direkt förvånad. Inte den bästa tajmingen nu heller när jag redan missat en vecka av skolan och nationella proven är på ingång, men får ta igen det så gott det går! Hoppas iaf på att tillfriskna så fort som möjligt, speciellt eftersom jag är grymt tränings sugen och kan knappt vänta på att få träna igen! Men det får jag vänta med ett tag..

 Har spenderat dagen med att se både 2010 och 2011's Viktoria secret fashion show på tv, och det får en på mycket bättre humör! Älskar den showen, den är så fin och härlig, med Candice, Rosie, Alexandra, Miranda mfl :) Så nu blir man taggad på att fotografera, dansa, gå catwalk, haha. Ska fortsätta se lite nu och sedan försöka läsa i min svenska bok!



Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.