Tävling hos tvspelsweb tema: reflektion/spegling


Foto: Jag

Mitt bidrag till tävlingen. Detta vill jag vinna :)

__________________________

Vill du också delta i tävlingarna hos tvspelsweb? Gör såhär:

1. Gilla dem på facebook här!

Håll sedan utkik varje söndag efter tävlingarna som pågår från Söndag till Onsadg (kl 18) med olika teman varje vecka! För att anmäla sig lägger du antingen ut den på din facebook sida (glöm inte att göra den synlig för alla) eller på din blogg som du sedan gör en direkt länkt till och komenterar i tävlingsinlägget på deras fb sida! Fina priser som man oftast får välja mellan själv finns också :)

På torsdagarna väljs sedan några finalister ut som man får rösta på:) Kolla in här kan ni läsa mer om reglerna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jätte fint foto :D

2012-02-29 @ 15:36:29
URL: http://bbaraajohanna.blogg.se/
Postat av: Othilia

Sör blogg, kolla gärna in på min!

Kraaaam<3

2012-02-29 @ 19:09:47
URL: http://othiliasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.