Renen

foto: jag Kamera: Sony a550 + sigma 50mm f1.4
 
Nu är jag hemma igen med en halv citronpaj, 9 ägg och några chokladbollar rikare. Jobbade sista dagen idag och det var både skönt samtidigt som man kommer sakna det. Det blev mycket städning eftersom caféet stänger och bara har helg öppet nu, men även en del fikastunder då mycket blev över. Nu är jag deremot helt slut i kroppen, speciellt ryggen och funderar starkt att bädda ner mig i sängen med lite citronpaj och invänta OS avslutningen :)
 
På bilderna har vi bjuröklubbs nya tama ren. Han älskar att följa efter folk som åker bil, promenerar eller är ute och joggar (haha väldigt social dvs.) men även stå i folks trädgårdar och käka jordgubbsblad...
 
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.