Hey babes


Instagram @SaraSolero



förlåt för dålig updatering de senaste dagarna! Har haft fullt upp med plugg och kompisar. Var till exempel igår och såg Hunger games som var riktigt bra. Man satt typ på helspänn hela filmen, haha. Idag väntar ännu en full dag med start av lite plugg sedan stan med mamma och pappa, och sedan återligen plugg. Men ska försöka lägga upp om jag köper något iaf, promise :)

Ska även försöka bli klar med bildarbetet som jag en av bilden ovan (ni kanske ser vilken?) insprerar av. Har gjort en liten modernare tolkning av leonardo da vinci's värk helt enkelt. Vet ddock inte om det duger eller om jag kommer lägga upp det, men ja vi får se.


Sara

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Skulle behöva hjälp med att välja ut tre av mina målningar som kommer tryckas på Tågpåsar för försäljning och skulle uppskatta din hjälp. :)



Vill du vara med och påverka så kika gärna in. ^^



ps. Har lite saker kvar på min bloppis, bla. Jeffrey Campbell, Converse, Topshop och Smycken.



Annars önskar Jag dig en superbra Lördag!



Kramar Amandah

2012-04-14 @ 18:16:27
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.