Fredag


Instagram foton: Jag

Har haft en riktig bra fredag (om man räknar bort det jobbiga NO-provet smg gick av stapeln idag). Är nästan färdig med mitt slöjdarbete (bild två) och är faktiskt ganska nöjd. Ska visa mer av den sen när jag får ta hem tröjan!

Har även varit ute med klassen idag på pizzabuffé  och chill på hamnis där vi faktiskt var helt ensamma. Lite synd att vi börjat lära känna oss först sista terminen i nian... Vi får försöka umgås så mycket så möjligt innan sommaren och ta igen det helt enkelt!

Har även hunnit med lite skypande med en trevlig grabb såhär på kvällen, samt tecknat på min teckning som lär visas redan imorgon. Nu väntar sängen och mobilen, sovgott!


Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.