Jag


Foto o Modell: Jag Kamera : Sony a550 + minolta 28-80



Har haft en fullspäckad dag måste jag säga! Började dagen med att spela match med j18 och sedan blev jag tvungen (eller ja valde:P) att spela  f16 match en halvtimma senare. Så min luch idag bestod av lite fil tjugo över tio sedan en kexchoklad mellan matcherna. Kom hem vid fyra från hallen och då pluggade jag till matte och no provet som är nästa vecka. Men nu har jag äntligen tagit mig fram till datorn och redigerat några bilder och bloggat:) Bara för er! Men nu ska jag sluta babbla på och se vidare på den kontsliga filmen som går på tv:) Godnatt



Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow!

2011-09-25 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.