Hemma igen

Äntligen hemma nu efter ett hajk dygn med klassen! Det var faktiskt ganska roligt om man bortser från regnet, den tunga väskan etc. Vi började altså att åka lokalbuss till stan för att sedan hoppa på nästa buss ut till skogen. Sedan var vi tvungna att gå med våra astunga väskor i 3km som tog ca 1h. Vädret var jättefint men när man är trött och går med skavsår vill man bara fram! vi sov i två olika tält, tjejer o killar, jätte mysigt var det! Alla fick olika tider för att sitta uppe och vakta elden. Jag och Lotta satt uppe kl 1-2 lyssnade på musik och eldade:) Idag då man vaknade var man dock inte särskillt taggad. Det regnade ute ( såklart var det ett fönster ovanför mig som inte gick och stänga, så allt var blött när jag vaknade..) och man var tvungen att packa ihop alla saker. Frukosten skulle man även göra själv, och ja det var jobbigt. Tog en stund men lyckades ändå få ihop pinnbröd och blåbärssoppa:) Hemvägen var också ganska jobbig, blöt och lång, men vi lyckades hålla ut och kom tillslut fram till bussen! Så nu är jag hemma igen, ny dushad och ligger i min egna säng med tv:n på och bara vilar. Ikväll blir det träning, jobbigt men kul! Vi hörs Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.