Kontoret :)


Fika/matbord/ mötesplats, mycket mysig!

Stökigt men skitbra innsperrande förråd med hundratals tygprover, golvbitar, tapetfärger och massor med annat!


Arbetesbänkarna :) öppet och ljust:)

Mitt arbetsbord, perspektiv ritning i full gång :)


Tjuvtitt på min ena plansch jag gjorde igår!


Måste säga att jag har haft fyra jätteroliga dagar! Handledaren var bra men även de andra som jobbar där har varit jätte snälla mot mig :) Imorgon ska jag få testa på deras pro ritpogram och bygga ett hus eller något sånt. Synd att det är sista dagen, kan gärna fortsätta med det här istället för skola...

Skriver imorgon :)


Sara

Kommentarer
Postat av: Freddeboi

Միավորների քան երեք

2011-11-10 @ 20:36:35
Postat av: elin

vad fint!

2011-11-10 @ 20:50:51
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.