Friends forever



Lite fina bilder på filurerna:) Lotta Daniella, Lovisa Hanna, Agnes och Siri


Har haft en trevlig helg, som till största del tillbringats med de här underbara vännerna. I fredags kom min mobil också så, måste ta lite kort på den, så ni får se den någon dag. På fredagskvällen sov jag iaf hos Lotta, och dagen därpå åkte vi typ på stan och kollade runt. Sedan hade Hanna kalas på kvällen, och då cyklade vi ju även ner på stan för att hämta min ipad<3 Hos henne kollade vi typ på skräckis, paranormal activity 2 och låg vakna läänge:) Så nu är det inte konstigt att jag är trött! Ska nog ta en liten tupplur nu, så vi hörs senare!:)

Sara

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAHA inte lite face på mig på första bilden!

2011-05-22 @ 19:39:02
URL: http://lostinlotta.blogg.se/
Postat av: Daniella

Fina, skicka dem ? :D <3

2011-05-23 @ 15:11:53
URL: http://d-a-j-m.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.