Längtar

Har haften fartig vecka hitils, i måndags spelade vi match, träning på tisdag och igår hade vi en till match. Men idag är jag helt ledig från aktiviteter:) Sitter just nu och ser på ett vänner avsnitt medan jag längtar till helgen! För imrogon ska jag och tjejorna gå på bio och se Back Swan och på lördag blir det att kolla på kusinernas danstävling här i stan, senare på kvällen har Lovisa kalas:) Nästa vecka fyler jag år också så det händer bara bra saker nu:D Men nu tor jag att jag ska städa mitt rum, vi hörs senare!



Sara 

Kommentarer
Postat av: danni

Frågestund på bloggen, du kan väl slänga in en fråga! ;)

2011-03-17 @ 16:29:02
URL: http://daannii.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.