Imrogon blir det prao hos...



.. Fotograf newen! Och jag är sjukt taggad:) Ska ta bussen till mormor kl 05.50 inte lika nice, men tror jag ska sova då. Ska prya där i en vecka och jag undrar verkligen vad jag kommer att få göra?! Men det blir nog hur som helst kul vad jag än får göra, allt är ju bättre än att sitta på en tråkig skola och plugga!

Kommer dessvärre inte att uppdatera så mycket den här veckan, kasnke något inlägg ibland, eftersom mormor inte har internet. Men får se kanske går till kusinerna någon dag;) Men deppa inte för det, kommer göra ett mega inlägg när jag kommer hem med bilder och så!  Nu ska jag packa färdigt och snart gå och lägga mig, för imorgon blir det upp tidigt som sagt:P


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.