I Love you mami:)




Nu har Mamma kommit hem från en tre veckors resa i borneo, där hon varit ledare för en kurs:) Och såklart hade hon köpt med sig massor med presenter!

På den övre bilden kan ni se ala skivor och fimer som jag fick. Det är dels Taylor Swifts nya skiva, en blandad med både taylor swift - justin bieber och även flera olika artister, Alice i underlandet, och två dvd filmer av olika live spelningar med bland annat justin bieber. (så lotta, fimkväll?)

Sedan fick jag smink, som bestod av en mascara, flytande eyeliner, lösögonfransar, och tre olika små paletter med ögonskugga:) Hon hade även köpt en jättefin svart tröja och en bh. Tröjan visar jag någon annan dag när jag har tid!


SARA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha, njaah :] Men framsida bild får du ta:P Niceiga presenter!:D

2011-03-11 @ 19:02:05
URL: http://hansaaaz.blogg.se/
Postat av: danni

åhh, justin biiieber;*<3

2011-03-11 @ 21:38:32
URL: http://www.daannii.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.