Prag 2011 Dag ett



Tisdag den 5 juli hoppade jag alltså på planet mot prag. De andra i laget åkte dagen innan med tåg, ochjag tycker riktigt synd om dem för de var tvungna att åka kl 05.35 på morgonen... Vår resa blev iaf såhär- Umeå- Stockholm- Dysseldorf- Prag, ungefär 32 timmar mindre i resetid en de som åkte tåg^^ Vi dock senare på kvällen men det gick det med.



Här är då vårat hotell som vi bodde på, Parkhotell hette det. Helt okej ställe med fina rum och god pizza:) Dock ingen pool... Jag bodde tilsammans med Hanna Och Matilda:) (tog faktiskt kort på rummet men råkade av misstag radera massor med kort..)

På kvällen när vi kom fram, åt jag vi pizza sedan tränade vi på en dans^^ och taggade morgon dagens matcher!

Skriver ett inlägg imorgon om matcherna;) Har int riktigt bestämmt om jag ska göra en liten film med alla klipp mamma filmat eller bara skriva, får tänka på saken. Håll utkik imorgon;)

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.