Studion fixad :)



javet deadface på sista bilden, men men hann inte ta några fler.


Idag byggde jag och pappa ihop min lilla fotostudio nere i källaren! Vi var först på Rusta och handlade en vaxduk, till bakgrund. På ena sida är det mönstrat och på andra helvitt. Vi spikade ihop en träram som vi sedan spännde fast duken på, och vips så var det klart! Nu behövs bara lite olika belysningingar där nere så är allt perfa:)

Ska dessutom bli väldigt skönt att få ha en extra ledig dag imorgon! Studiedag alltså, fast jag och tjejorna kommer göra något som är låångt ifrån att plugga! Vi ska nämligen ta tåget till paradisbadet:) Ser fram emot det, och även att få prova åka tåget! Nu ska jag packa det sista som ska med sedan gå och sova, Godnatt ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sjukt fin tjej!:* <3

2011-02-21 @ 09:44:27
URL: http://daannii.bloggsida.se
Postat av: Lotta

:D :D :D :D

2011-02-25 @ 22:28:59
URL: http://lostinlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.