Redo för läxorna




Nu har jag ätit upp mitt smarriga mellanmål och ska snartbörja med läxorna. Måste plugga engelskan till imorgon, NO och matten till på fredag. Idag hade vi spanska prov och jag tror  och hoppas på att det gick bra. Några uppgifter var svåra och det hjälpte ju inte att jag fick hjärnsläpp och glömmde alla lätta ord som jag kunnat förut.... Regnet bara öser ner ute och det är ganska mysigt faktiskt. Har gjort färdigt alla mina bilder på bilden nu så snart kanske det dyker upp här, vem vet? Nu är det bäst jag gör läxorna!

Sara

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAhahah, jag gjorde också en sån där bricka! :D

2010-09-15 @ 15:37:15
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.