ont

Hello:) Idag på idrotten råkade jag halka, landade på ryggen och fick gansak ont i nacken. I övrigt har det varit e bra dag. Åkte på stan med tjejorna och kollade på kameraväska till mig på expert (köpte ingen...) och tyg åt Siri och Hanna. Sedan tittade vi i några affärer och provade kläder. När jag kom hem åkte jag, mamma ch pappa på coop och kollade påexpert där på några kameraväskor och hittade annan där för 499kr lite dyrare. Men nu kan jag inte riktigt bestämma mig vilken som var bäst:/ Typiskt mig.. Ser iallafall idol nu för jag skippade träningrn ikväll. Måste bara berätta att jag fick lite panik när jag loggade in på facebook! Hade 22 händelser!! GUd somtur försvann det ganska snabbt:) Ska fortsätta se nu. Godkväll!


Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.