Inventering

Halloj, sitter som en död fisk i soffan och ser på House. En timme efter skolan åkte jag och hanna till maxi för att inventera varor med resten av vårt lag+ 2 andra lag. Jag Hanna och min mamma hamnade vid sladdrna.. De var helt okej men vissa var helt olika men hade samma nummer så man blev förvirrad och så tappade man bort räkningen hela tiden^^ Efter det fick alla varinkorv och en dricka att hämta ut så vi gjorde det typ sist av alla efetrsom vi  stod och sorterade lampor i ett år, så  då fick vi en till korv helt gratis (yay). Jag var så trött då att när kassören frågade "groft eller vitt" svarade jag "bröd" Haha det lä helt sjukt när jag sa det så vi satt och skarttade åt det ett tag;) Har hunnit med lite matte och NO också så det var ju goodie a, ska se vidare på house nu, sovgott<3

Sara

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hahahaha, BRÖD!:**'<3

2010-12-01 @ 15:36:05
URL: http://daannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.