Halloween



Har haft en riktigt härlig Halloween med tjejora med både mat, film, lekar och prat:) Vi såg på filmen paranormal activity som skulle vara sååååå jätte läskig men den var helt lagom! Vi sov inte så mycket i natt heller så idag har jag mest legat och vilat i min säng halvsovandes. Snart ska jag iväg på traning också så vi får se hur det går! I morgon blir det nog att plugga lite SO och matte, sorgligt jag vet!, men har inget val ska vara borta torsdag, fredag och lördag morgon och då orkar jag inte plugga, vi har ju prov efter lovet.... Ska göra mig i ordning nu <3


Sara


Kommentarer
Postat av: Micki

Åh vilken sööt pumpa! :)

2010-11-02 @ 15:20:56
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.