Water


Foto: Jag        Kamera: Konica minolta Dynax 5D    Objektiv:Af 28-80

Har kommit hem från dansen nu och idag gick det lite bättre, förra vecakn var vi ju tvungna att avbryta för en lampa nästan börja brinna:P Siri Agnes följde med och tittade och jag hoppas ni inte blev uttråkade!

Har varit en häktikt dag där alla har sprungit omkring och försökt bli klara med bild uppgiften, som jag redan är färdig med:) Fick veta att jag fick VG på den uppgiften för det var det högsat man kunde få annars skulle jag ha fått högre:) Han sa även att jag skulle fundera på att gå någon linje med grafisk formgivning/design/bild, men får se hur det blir. Vår svenska/engelsak lärare sa att jag skulle få VG i både eng och sve så det var ju bra:) Nu blir det TV som gäller, lite fika och sedan min härliga säng. Godnatt för ikväll<3


Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra dag sötnos? =)

2010-12-15 @ 21:18:29
URL: http://alinah.se
Postat av: Anonym

jorå helt okej!=) planer för kvällen då? =)

2010-12-15 @ 22:12:39
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.