Swich!

Just nu blåser det typ as mycket. I morse när jag skulle cykla till skolan föll jag nästan av cykeln när en stark vind som dessutom var fylld med sand kom i mot mig! På gympan så spelade vi brännboll......... inte så lyckat kan man tänka sig men det gick faktiskt ganska bra mitt lag vann ju!!!! Idag hade vi även NO. Då visade vår lärare oss när han eldade massor med olika ämnen. Lågan ändarde färg till grön av koppar och blev som tomtebloss av ett annat ämne. Men de coolaste var järn. Det lyste upp hela rummet och man blev bländad av det om man tittade på det. På slöjden gjorde jag två små hjärtan av plexiglas. Erkänn att det blev snyggt! ;-)


Mitt halsband gjort av plexiglas


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja, det blev jättesnyggt!

2009-06-05 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.